Peugeot 408

Zbrusu nový model Peugeot 408 je originální ve všech směrech. Z davu vyčnívá nejen díky svému designu.

Představujeme vám první vůz svého druhu v historii značky Peugeot. Žhavá modelová novinka ze stáje Peugeot nese název Peugeot 408.

Model 408 vyniká v různých směrech a do rodiny Peugeot dokonale zapadá. 

Poohlížíte po praktickém rodinném autě, ale rádi byste vystoupili z davu? V tom případě pro vás bude Peugeot 408 dokonalým řešením. Značka Peugeot však myslí na aktivní jedince, kteří budou vůz využívat k osobním i pracovním účelům.

Peugeot přináší na automobilový trh zcela novou siluetu a mění principy hatchbacku, které obohacuje o charakteristické rysy typické pro SUV. 

KOMFORT A ROZMĚRY VOZU

Nový Peugeot 408 je z hlediska pohodlí nejprostornějším vozem značky. Vůz je 469 cm dlouhý, 148 cm vysoký a jeho rozvor dosahuje 279 cm. Cestující na zadních sedadlech jistě ocení velkorysý prostoru a maximální komfort při cestování.

Štědrý je také zavazadlový prostor s objemem 536 litrů, po sklopení opěradel zadních sedadel tento objem vzroste až na 1611 litrů. Po sklopení opěradla zadního sedadla dokáže vůz pojmout i předmět dlouhý až 189 cm.

VZHLED DRAVÉ ŠELMY

Kromě pohledu šelmy a působí auto atraktivním a dynamickým dojmem. Vzhledovou stránku doplňuje technická dokonalost zaměřená na efektivitu a inteligentní elektrifikaci.

Silueta vozu je sportovní a elegantní, což přispívá k aerodynamické účinnosti.

Moderní styl lahodí našemu oku a elegance ho v provozu jednoznačně zviditelní. Není žádným překvapením, že uvnitř vozu se nachází nejnovější generace PEUGEOT i-Cockpit®, která vám okamžitě zajistí ty nejintenzivnější pocity z jízdy. 

Součástí systému Peugeot i-Cockpit® je již známý kompaktní volant, který umocňuje zážitek z jízdy. Vaše jízda bude díky ergonomickému a kompaktnímu volantu plynulá. Volant nového Peugeo 408 je vyhřívaný a jsou na něm umístěny vybrané ovládací prvky (rádio, telefon) a některé asistenční systémy řízení.

V kabině je kladen důraz na kvalitu provedení a na konektivitu zahrnující nejnovější technologie, díky nimž je zážitek z jízdy a cestování intuitivnější a uspokojivější.

DOKONALOST: Asistenční systémy řízení, které používají 6 kamer a 9 radarů, zajišťují komfort a bezpečnost. Patří mezi ně zejména:

  • Adaptivní tempomat s funkcí Stop and Go;
  • Noční vidění (Night Vision) umožňující rozpoznat zvířata, chodce nebo cyklisty před vozem v jízdním pruhu dříve, než se objeví v dosahu dálkových světel;
  • Systém sledování mrtvého úhlu s velkým dosahem (75 metrů);
  • Sledování provozu za vozidlem, které po zařazení zpátečky upozorňuje na nebezpečí v blízkosti vozu.

V nabídce budou benzínové verze v kombinaci s hybridním ústrojím

Pod kapotou 408 najdeme benzínovou verzi nebo hybridní ústrojí ve dvou provedeních.  Základem je benzínový motor PureTech o objemu 1,2 litru, který dosahuje výkonu 96 kW (130 koní).

Další dvě pohonné jednotky jsou pak ve verzi plug-in. Základem obou je spalovací motor PureTech naladěn na 150 (110 kW) a 180 koní (132 kW). Elektromotor má vždy výkon 81 kW. Kombinovaný výkon následně činí 180, respektive 225 koní.

Výkonem se jedná o stejné agregáty, které jsou dostupné i pro menší model 308. Všechny tři varianty jsou spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8. 

Kola modelu Peugeot 408 mají rozměry 17 až 20 palců. Zcela nové dvacetipalcové alu disky mají nezvyklý geometrický design, který vytváří dramatický vizuální efekt.

Pro nový Peugeot 408 bude k dispozici 6 odstínů karoserie:

  • Modrá Obsession (nový odstín, zvolený pro uvedení modelu na trh)
  • Šedá Titane (nový odstín)
  • Šedá Artense (pouze výbava Allure)
  • Červená Elixir
  • Bílá Nacré
  • Černá Perla Nera

Nový Peugeot 408 bude k dispozici ve stupních výbavy Allure a GT.

Nový Peugeot 408 je k dostání s benzínovým nebo plug-in hybridním pohonem

Spalovací/zážehový motor

Benzínový tříválec PureTech 1.2 o výkonu 130 k, který splňuje nejnovější emisní předpisy Euro 6.4. Je kombinován s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8 a systémem Start & Stop.

Plug-in hybridní motory:

  • PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: pohon 2 kol / kombinace motoru PureTech o výkonu 180 k (132 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou e-EAT8.
  • PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 / pohon 2 kol / kombinace motoru PureTech o výkonu 150 k (110 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou automatickou převodovkou e-EAT83.

Lithium-iontová baterie obou plug-in hybridů má kapacitu 12,4 kWh a výkon 102 kW. K dispozici jsou dva typy palubních jednofázových nabíječek: standardní o výkonu 3,7 kW a příplatková o výkonu 7,4 kW.

Předpokládaná doba nabíjení je následující:

  • 1 hodina 40 min pomocí wallboxu
  • 3 hodiny 50 minut pomocí zesílené zásuvky
  • 7 hodin 5 minut pomocí standardní domácí zásuvky

Všechny pohony nového Peugeotu 408 jsou spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou, která je zárukou komfortní jízdy a efektivity. Kombinací vynikající aerodynamiky, poměrně malé hmotnosti (od 1 396 kg) a úsporných motorů bylo dosaženo pozoruhodně nízké spotřeby energie, a to jak u verzí s hybridním pohonem, tak u verze se spalovacím motorem o výkonu 130 k.

Dieselový motor není v modelové řadě 408 nabízen, nicméně v budoucnu bude paleta pohonů rozšířena o 100% elektrickou verzi.


Přihlásit k newsletteru

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Ochranou osobních údajů.