Peugeot Boxer

Seznamte se s modelovou řadou PEUGEOT Boxer, robustními a snadno ovladatelnými užitkovými vozy s velkou přepravní kapacitou a úsporným provozem. Svou koncepcí, výbavou a mobilní kanceláří vozy splní požadavky všech podnikatelů a firemních zákazníků.

Můžete se těšit na snadné řízení, oceníte jeho praktickou a efektivní výbavu i moderní a robustní vnější design.

3 DŮVODY, PROČ SI VYBRAT PEUGEOT BOXER

  1. KVALITA & OPTIMÁLNÍ PROVOZNÍ NÁKLADY
  2. UŽITNÉ VLASTNOSTI & TRANSFORMACE
  3. TECHNOLOGIE & MOBILITA

DESIGN EXTERIÉRU

PEUGEOT Boxer má novou přední masku a celkově výraznější a modernější design: 

  • Impozantní přední nárazník zajišťuje maximální ochranu
  • Kapota s výrazně vystouplými liniemi 
  • Přední světlomety se žárovkovými nebo na přání s LED světly pro denní svícení

Moderní design doplňují také velká zadní světla.

DESIGN INTERIÉRU

Funkční a pohodlný interiér vozu PEUGEOT Boxer získává na eleganci a kvalitě provedení. 
Volant má modernější design a od prvního okamžiku působí robustním dojmem. Na přání nebo v rámci sady Pack Look 2 může být volant pro vyšší komfort řízení a příjemnější držení potažený kůží. 
Na palubní desce kromě nového přístrojového panelu najdete také autorádia nové modelové řady a dalším vylepšením je černé látkové čalounění Darko s červenými a šedými motivy.  

/image/83/3/peugeot-box-2016-001-fr.265833.jpg

KOMFORT A ODOLNOST

PEUGEOT Boxer je vybaven účinnými systémy, které vám ve všech situacích zajistí maximální bezpečnost:

  • Nová koncepce uchycení tlumičů zajišťuje stabilitu zatíženého vozu. 
  • Účinnější brzdový systém zvyšuje výkon brzd a bezpečnost.
  • Zesílená struktura karoserie s programovanou deformací přední části umožňuje maximálně absorbovat deformační sílu nárazu.

Uvedená opatření navíc zvyšují i akustický komfort v interiéru vozu.

BARVY KAROSERIE

STANDARDNÍ BARVY

/image/83/6/peugeot-box-2015-003-fr.265836.jpg

METALICKÉ BARVY

/image/83/1/peugeot-box-2014-339-fr.151373.265831.jpg

PŘEPRAVNÍ MOŽNOSTI

PEUGEOT Boxer nabízí několik typů karoserií různých rozměrů s řadou doplňkového příslušenství. Je schopen přizpůsobit se ve všech ohledech požadavkům vaší profese a nabídnout vám příkladné užitné vlastnosti.

  • Otevírání zadních dveří vozu PEUGEOT Boxer, v úhlu 96° až 270°,  usnadňuje manipulaci s nákladem.
  • Rozměrné zadní křídlové dveře měří na výšku až 2,03 m a umožňují vám bez omezení využít i rekordní užitečnou šířku 1422 mm.
  • Nakládání a vykládání přepravovaného nákladu vám výrazně ulehčí výška nákladové hrany, která se pohybuje v rozmezí od 493 do 602 mm a je jedna z nejnižších na trhu. S příplatkovým pneumatickým odpružením můžete výšku hrany upravit o 14 cm.

/image/83/9/peugeot-box-2015-006-fr.265839.jpg

UŽITEČNÁ HMOTNOST

Rozpětí maximální technicky přípustné hmotnosti nového vozu PEUGEOT Boxer je jedno z nejširších na trhu a zahrnuje dvě modelové řady:

  • Verze Light: hmotnostní kategorie ‑ 330 (3,0 t), 333 (3,3 t) a 335 (3,5 t).
  • Verze Heavy: 435 (3,5 t).

UŽITEČNÝ OBJEM

Nový PEUGEOT Boxer je podle zvolené délky, výšky a verze k dispozici s 8 různými typy karoserie.

V různých konfiguracích tedy nabízí 8 různých užitečných objemů v rozmezí 8 až 17 m3 a v dané kategorii tak patří mezi nejlepší.

UŽITEČNÁ ŠÍŘKA

Užitečná šířka mezi podběhy má optimální rozměr 1,422 m, aby byl nákladový prostor co největší a ideálně využitelný. 
Maximální užitečná šířka nákladového prostoru je 1,870 m.

TECHNOLOGIE 

PEUGEOT Boxer využívá řadu prvků výbavy, jejichž cílem je usnadnit řízení vozu a poskytnout vám i vašim pasažérům maximálně účinnou ochranu.

  • HILL DESCENT CONTROL
  • ZADNÍ KAMERA
  • DOTYKOVÝ DISPLEJ

ASISTENČNÍ SYSTÉMY ŘÍZENÍ

  • Sériově dodávaný systém ESP může být na přání vybavený systémem Hill Assist a je spojený s funkcí Inteligent Traction Control. Aniž by řidič musel použít brzdový nebo akcelerační pedál, udržuje funkce HDC při jízdě ze svahu se sklonem minimálně 8 % konstantní rychlost (do 30 km/hod) a řidič tak zejména na blátivém nebo štěrkovém povrchu neztratí nad vozem kontrolu.
  • Funkce kontroly zatížení LAC přizpůsobí účinek systému ESP podle zatížení vozu a rozložení nákladu. Vůz tak v kritických situacích spolehlivěji udržuje požadovanou dráhu.
  • Indikátor podhuštění pneumatik využívá snímače tlaku namontované do každého kola, aby řidiče upozornil na ztrátu tlaku nebo defekt pneumatiky. 
  • Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu sleduje prostřednictvím kamery umístěné nad vnitřním zpětným zrcátkem podélné značení na silnici. 
  • Prostřednictvím snímače na čelním skle je PEUGEOT Boxer schopný rozpoznat dopravní značení a automaticky přepnout dálková světla, pokud to podmínky provozu dovolují.

BEZPEČNOST

Koncepce brzdové soustavy byla kompletně upravena a posílena, aby poskytovala lepší akustický komfort a byla účinnější.  Základem výkonné a účinné brzdové soustavy jsou kotoučové brzdy na všech kolech.

S předními mlhovými světlomety z polykarbonátu zabudovanými ve spodní části nárazníku je PEUGEOT Boxer při zhoršené viditelnosti schopný výrazně zlepšit osvětlení vozovky. 

V případě nárazu chrání pasažéry vozu PEUGEOT Boxer airbag řidiče a spolujezdce, 2 boční airbagy a 2 hlavové airbagy.

Zesílení struktury karoserie PEUGEOT Boxer:  

  •  zesílená struktura karoserie s programovanou deformací přední části umožňuje absorbovat deformační sílu nárazu,
  •  tuhý skelet z oceli tvoří kompaktní blok, který zajišťuje ochranu pasažérů, a vyztužené přední dveře se podílejí na pevnosti karoserie jako celku,
  •  rozměry přední nápravy jsou optimalizovány tak, aby při čelním nárazu byla část energie odvedena do spodní části karoserie,
  •  bezpečnostní mechanismus sloupku řízení a pedálů zabraňuje při nárazu jejich posunu do kabiny a snižuje tak riziko poranění řidiče.

ROZMĚRY

/image/84/6/peugeot-box-2014-222-fr-v2.265846.jpg

/image/84/8/peugeot-box-2014-224-fr-v2.265848.jpg

/image/84/7/peugeot-box-2014-223-fr-v2.265847.jpg

TECHNOLOGIE BlueHDi

BlueHDi je označení pro dieselové motory značky, které splňují normu Euro6. Jsou vybavené účinnou technologií, která je schopná zásadním způsobem snížit oxidy dusíku a optimalizovat emise CO2 i spotřebu paliva.

2.0 BlueHDi

Nový motor 2.0 BlueHDi strávil na testovacím zařízení více než 10 000 hod a ujel přes 1 300 000 zkušebních kilometrů. Motor je mimo jiné vybavený vstřikovací rampou s tlakem nastaveným na 1800 bar a výfukové potrubí využívá technologii filtru FAP s aditivem, která byla od roku 2001 dodána do více než 10 miliónů motorů.