Peugeot Boxer
Seznamte se s modelovou řadou PEUGEOT Boxer, robustními a snadno ovladatelnými užitkovými vozy s velkou přepravní kapacitou a úsporným provozem. Svou koncepcí, výbavou a mobilní kanceláří vozy splní požadavky všech podnikatelů a firemních zákazníků.
Můžete se těšit na snadné řízení, oceníte jeho praktickou a efektivní výbavu i moderní a robustní vnější design.
3 DŮVODY, PROČ SI VYBRAT PEUGEOT BOXER
- KVALITA & OPTIMÁLNÍ PROVOZNÍ NÁKLADY
- UŽITNÉ VLASTNOSTI & TRANSFORMACE
- TECHNOLOGIE & MOBILITA
DESIGN EXTERIÉRU
PEUGEOT Boxer má novou přední masku a celkově výraznější a modernější design:
- Impozantní přední nárazník zajišťuje maximální ochranu
- Kapota s výrazně vystouplými liniemi
- Přední světlomety se žárovkovými nebo na přání s LED světly pro denní svícení
Moderní design doplňují také velká zadní světla.
DESIGN INTERIÉRU
Funkční a pohodlný interiér vozu PEUGEOT Boxer získává na eleganci a kvalitě provedení.
Volant má modernější design a od prvního okamžiku působí robustním dojmem. Na přání nebo v rámci sady Pack Look 2 může být volant pro vyšší komfort řízení a příjemnější držení potažený kůží.
Na palubní desce kromě nového přístrojového panelu najdete také autorádia nové modelové řady a dalším vylepšením je černé látkové čalounění Darko s červenými a šedými motivy.
KOMFORT A ODOLNOST
PEUGEOT Boxer je vybaven účinnými systémy, které vám ve všech situacích zajistí maximální bezpečnost:
- Nová koncepce uchycení tlumičů zajišťuje stabilitu zatíženého vozu.
- Účinnější brzdový systém zvyšuje výkon brzd a bezpečnost.
- Zesílená struktura karoserie s programovanou deformací přední části umožňuje maximálně absorbovat deformační sílu nárazu.
Uvedená opatření navíc zvyšují i akustický komfort v interiéru vozu.
BARVY KAROSERIE
STANDARDNÍ BARVY
METALICKÉ BARVY
PŘEPRAVNÍ MOŽNOSTI
PEUGEOT Boxer nabízí několik typů karoserií různých rozměrů s řadou doplňkového příslušenství. Je schopen přizpůsobit se ve všech ohledech požadavkům vaší profese a nabídnout vám příkladné užitné vlastnosti.
- Otevírání zadních dveří vozu PEUGEOT Boxer, v úhlu 96° až 270°, usnadňuje manipulaci s nákladem.
- Rozměrné zadní křídlové dveře měří na výšku až 2,03 m a umožňují vám bez omezení využít i rekordní užitečnou šířku 1422 mm.
- Nakládání a vykládání přepravovaného nákladu vám výrazně ulehčí výška nákladové hrany, která se pohybuje v rozmezí od 493 do 602 mm a je jedna z nejnižších na trhu. S příplatkovým pneumatickým odpružením můžete výšku hrany upravit o 14 cm.
UŽITEČNÁ HMOTNOST
Rozpětí maximální technicky přípustné hmotnosti nového vozu PEUGEOT Boxer je jedno z nejširších na trhu a zahrnuje dvě modelové řady:
- Verze Light: hmotnostní kategorie ‑ 330 (3,0 t), 333 (3,3 t) a 335 (3,5 t).
- Verze Heavy: 435 (3,5 t).
UŽITEČNÝ OBJEM
Nový PEUGEOT Boxer je podle zvolené délky, výšky a verze k dispozici s 8 různými typy karoserie.
V různých konfiguracích tedy nabízí 8 různých užitečných objemů v rozmezí 8 až 17 m3 a v dané kategorii tak patří mezi nejlepší.
UŽITEČNÁ ŠÍŘKA
Užitečná šířka mezi podběhy má optimální rozměr 1,422 m, aby byl nákladový prostor co největší a ideálně využitelný.
Maximální užitečná šířka nákladového prostoru je 1,870 m.
TECHNOLOGIE
PEUGEOT Boxer využívá řadu prvků výbavy, jejichž cílem je usnadnit řízení vozu a poskytnout vám i vašim pasažérům maximálně účinnou ochranu.
- HILL DESCENT CONTROL
- ZADNÍ KAMERA
- DOTYKOVÝ DISPLEJ
ASISTENČNÍ SYSTÉMY ŘÍZENÍ
- Sériově dodávaný systém ESP může být na přání vybavený systémem Hill Assist a je spojený s funkcí Inteligent Traction Control. Aniž by řidič musel použít brzdový nebo akcelerační pedál, udržuje funkce HDC při jízdě ze svahu se sklonem minimálně 8 % konstantní rychlost (do 30 km/hod) a řidič tak zejména na blátivém nebo štěrkovém povrchu neztratí nad vozem kontrolu.
- Funkce kontroly zatížení LAC přizpůsobí účinek systému ESP podle zatížení vozu a rozložení nákladu. Vůz tak v kritických situacích spolehlivěji udržuje požadovanou dráhu.
- Indikátor podhuštění pneumatik využívá snímače tlaku namontované do každého kola, aby řidiče upozornil na ztrátu tlaku nebo defekt pneumatiky.
- Systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu sleduje prostřednictvím kamery umístěné nad vnitřním zpětným zrcátkem podélné značení na silnici.
- Prostřednictvím snímače na čelním skle je PEUGEOT Boxer schopný rozpoznat dopravní značení a automaticky přepnout dálková světla, pokud to podmínky provozu dovolují.
BEZPEČNOST
Koncepce brzdové soustavy byla kompletně upravena a posílena, aby poskytovala lepší akustický komfort a byla účinnější. Základem výkonné a účinné brzdové soustavy jsou kotoučové brzdy na všech kolech.
S předními mlhovými světlomety z polykarbonátu zabudovanými ve spodní části nárazníku je PEUGEOT Boxer při zhoršené viditelnosti schopný výrazně zlepšit osvětlení vozovky.
V případě nárazu chrání pasažéry vozu PEUGEOT Boxer airbag řidiče a spolujezdce, 2 boční airbagy a 2 hlavové airbagy.
Zesílení struktury karoserie PEUGEOT Boxer:
- zesílená struktura karoserie s programovanou deformací přední části umožňuje absorbovat deformační sílu nárazu,
- tuhý skelet z oceli tvoří kompaktní blok, který zajišťuje ochranu pasažérů, a vyztužené přední dveře se podílejí na pevnosti karoserie jako celku,
- rozměry přední nápravy jsou optimalizovány tak, aby při čelním nárazu byla část energie odvedena do spodní části karoserie,
- bezpečnostní mechanismus sloupku řízení a pedálů zabraňuje při nárazu jejich posunu do kabiny a snižuje tak riziko poranění řidiče.
ROZMĚRY
ORIGINÁLNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ
Na stránce ESHOP-PEUGEOT.cz naleznete širokou nabídku originálního příslušenství a náhradních dílů pro Peugeot Boxer. Zakoupit zde můžete doplňky pro exteriér a interiér vozu, hliníková kola i prvky pro bezpečnost a údržbu vozu.
TECHNOLOGIE BlueHDi
BlueHDi je označení pro dieselové motory značky, které splňují normu Euro6. Jsou vybavené účinnou technologií, která je schopná zásadním způsobem snížit oxidy dusíku a optimalizovat emise CO2 i spotřebu paliva.
2.0 BlueHDi
Nový motor 2.0 BlueHDi strávil na testovacím zařízení více než 10 000 hod a ujel přes 1 300 000 zkušebních kilometrů. Motor je mimo jiné vybavený vstřikovací rampou s tlakem nastaveným na 1800 bar a výfukové potrubí využívá technologii filtru FAP s aditivem, která byla od roku 2001 dodána do více než 10 miliónů motorů.