Asistentka showroomu - recepční

Autorizovaný koncesionář vozů zn. Peugeot s 25letou tradicí na trhu přijme do hlavního pracovního poměru novou kolegyni na pozici - Asistentka showroomu, recepční do dvousměnného provozu.

Nástup dohodou!

Denní úvazek 8 hodin od po-pá, střídavá pracovní doba. Provozní doba zaměstnavatele je 7:00 - 18:00.

Co požadujeme, jaké znalosti a schopnosti byste měla mít?

• SŠ vzdělání;

• práce na PC (MS Office, Outlook);

• pečlivost, spolehlivost, samostatnost, příjemné vystupování;

• schopnost a ochota naučit se pracovat s programy zaměstnavatele.

Uvítáme:

• Vzdělání ekonomického směru (výhodou);

• znalost účetního systému POHODA (výhodou);

• praxe na pozici pomocné účetní (výhodou);

• komunikativní znalost AJ (výhodou);

• řidičský průkaz sk. B (výhodou).

Náplň práce

Obsluha recepce a pokladny zahrnuje:

• Kontakt se zákazníkem (přímým i volajícím do společnosti);

• objednávání zákazníků na servis a jejich evidence do programu;

• pokladní operace a práce s penězi;

• evidence a starost o firemní poštu;

Asistenční práce na showroomu zahrnuje:

• Monitoring a zajištění pořádku v prostoru showroomu během dne;

• zajištění půjčovny vozů klientům spolu s přijímacími techniky;

• spolupráce s techniky a prodejním oddělením;

• další administrativní práce zadané vedoucími;

• vyřízení administrativních úkonů - registrace vozů na úřadech.

Co vám za to nabízíme?

• Práci v moderním příjemném prostředí ve společnosti s dlouholetou tradicí;

• práci na plný úvazek;

• zaškolení;

• Multisport karta;

• stravenky/příspěvek na stravování v hodnotě 120,- Kč;

• firemní akce;

• další firemní benefity vyplývající z činnosti zaměstnavatele;

• dobré dopravní spojení – 5 minut od stanice metra Nádraží Veleslavín.

Informace o pozici

Firma - Auto Veleslavín Car, s.r.o. 

Místo pracoviště - Veleslavínská 457/17b, Praha - Veleslavín

Typ smluvního vztahu – Pracovní smlouva

Typ pracovního vztahu – Práce na plný úvazek

Platové ohodnocení - 23.000,- Kč

Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na adresu hrciakova@avcar.cz a do předmětu e-mailu uveďte - Asistentka showroomu, recepční.

Výběr vhodné kandidátky proběhne formou výběrového řízení a následných pohovorů. Jestliže Vás do 1 měsíce od doručení Vašeho životopisu nekontaktujeme, považujte to prosím za zamítavé stanovisko. Veškerá Vámi poskytnutá data považujeme za důvěrná.